join admya di FB

Download drama Tundukkan Playboy Itu






"Hanya kerana panahan cinta, kisah cinta pun bermula"
Update ep 30


Encik kenapa nak jumpa saya?soal Nurin,
Kenapa nak jumpa Nurin?Kalau diikutkan hati mahu je dijawab sebab aku rindukan kau!,Harraz tak segera menjawab. Sebaliknya wajah masam Nurin itu ditenungnya.Rindunya pada Nurin. Dekat tapi jauh,Dah tiga hari Nurin dinginnya. Hari ini dia mahu jernihkan semuanya. Dia pun tak pahan kenapa Nurin marah sangat dengannya.
"Kenapa kau keluar bilik aku?" Bukankah aku nak jumpa kau tadi!.Memang Harraz Naufal. Soalan yang ditanya tak pernah dijawab dengan ayat penyata.Balik-balik dia juga ditanya.
Encik kan ada tetamu tadi?Saya tak nak jadi penggangu,jawab Nurin.Muka makin masam
"Are you jealous,Nurin?"
Muka Nurin tiba-tiba merah.Menahan malu.Harraz yang melihatnya ketawa
Tapi Nurin tetap comel bila marah sebegitu.
"Mana ada!
Harraz tidak lagi menjawab. Cuma menguntum senyuman.  Sakit hati Nurin tengok.Rasa nak goyoh je bibir lelaki itu,biar senget 90 darjah.
Dalam hati Harraz ada taman. Taman permainan, taman rama-rama dan segala jenis taman.Entah kenapa hatinya begitu gembira.Dia yakin Nurin cemburu. Kenapa Nurin cemburu?Nurin sayang dia ke?
Kalau ya,mahu dia lompat sampai ke Pluto,
"Kalau tak jealous,kau tak sepatutnya keluar macam tu,Its kind of rude,tegur Harraz.
Kalau tak cemburu,aku biadap? Cis! Suka hati dia tuduh aku macam tu!O,,aku biadap ya,okey
aku akan tunjukkan aku biadap macam mana!
"Yes, im rude,so what Harraz?Problem?kata Nurin
"Terkejut Harraz mendengarnya".Nurin panggil dia tanpa Encik di hadapan
Panggil bos dengan nama je.Itu memang biadap.Dia tahu Nurin sengaja. Tapi Harraz tak marah.Kedengaran mesra di telinga Harraz bila Nurin menyebut namanya.
Nurin mahu angkat kaki. Makin lama,makin sakit hati.
Ada ke aku izin kau pergi?Harraz meletak tangannya ke dinding,menghalang Nurin pergi.

Admya: Ok..kita bagi sikit teaser je..best kan novel dia. Nak tahu lebih lanjut, kita baca novel.


sinopsis drama


Download Link


  1. ep 1
  2. ep 2
  3. ep 3
  4. ep 4
  5. ep 5
  6. ep 6
  7. ep 7
  8. ep 8
  9. ep 9
  10. ep 10
  11. ep 11
  12. ep 12
  13. ep 13
  14. ep 14
  15. ep 15
  16. ep 16
  17. ep 17
  18. ep 18
  19. ep 19
  20. ep 20
  21. ep 21
  22. ep 22
  23. ep 23
  24. ep 24
  25. ep 25
  26. ep26
  27. ep 27
  28. ep 28
  29. ep 29
  30. ep 30- akhir








Comments

Post a Comment

haip.nak kena ni.anonymous tak diterima.comment as pilih name/url then letak nama.boleh kan yunk.tq