join admya di FB

Lagu tema OST Samarinda 7 Ramadhan

 

Lagu utama: Full song
Wujud
oleh Roman feat Mika Tilu,Amylea Azizan
 OST 7 Ramadan WUJUD By Roman Feat Mira TILU Amylea by me_lisa
Lirik lagu wujud: (kalau ada salah betulkannnya:)
Kau terasing
di jiwa ku bermimpi,setia nadiku
kau wujud selalu
Kau syurga
seindahnya dirimu
hanya kerana cintaNya 
kau wujud

Kau adalah diriku
dan aku adalah dirimu
hanya Tuhan tahu
apa ada depan nanti
telah lama aku nantikan
dari saat aku dipisahkan
dari sinar bintang yang menghilang
ku akui 
dia yang membuatku nyatakan
Harap selalu aku dengan mu
ku menanti saat hadirnya aku semula
yang seakan hilang ditelan masa.

Maafkan aku kerana diriku
tak pernah  sempurna untuk dirimu
kau yang satu
kau yang  teragung
hidup matiku kerana cinta
cinta ada hanya untukmu
bila tiba saatnya kan bertemu
ku menanti saat hadirnya hatimu
ditelan masa

Kau adalah diriku
dan aku adalah dirimu
hanya Tuhan tahu
apa ada depan nanti
telah lama aku nantikan
dari saat aku dipisahkan
dari sinar bintang yang menghilang



Sendiri
Pompa Bensin
 Menurut Pompa Bensin,lagu sendiri ni,akan release lepas drama 7 Ramadhan berakhir,jadi tunggu ye..




Kasih Hajar- Tika aku Menangis(Ibu Lin)




Comments